czwartek, 6 października 2011

Narzędzie do promocji PP

Czy Ty też chcesz mieć w końcu swój fanpage na Facebooku i nauczyć się nim zarządząć?
Jeśli czytasz ten tekst nadal to Twoja odpowiedź zapewne brzmi „tak”. Każda osoba która marzy o rozwoju swojego biznesu za pomocą facebooka w końcu trafia na problem jak się do tego wszystkiego zabrać.
Ja także zanim zacząłem wykorzystywać medium społecznościowe jakim jest Facebook, musiałem najpierw stworzyć swoją pierwszą stronę fanpage.
Możesz pomyśleć dlaczego to robiłem? Dlaczego akurat Facebook? W Stanach już od dawna ten trend jest widoczny. Teraz już każda licząca się na świecie firma ma swoją stronę fanpage i grono swoich fanów.
W Polsce też jest to już bardzo dobrze widoczne. Biznes polega na harmonijnym dostosowywaniu się do zmieniających się warunków na rynku. Dlatego i ja w końcu musiałem to zrobić. Chciałem się liczyć na tle konkurencji więc decyzja była nieodwołalna.  Roman Torkowski


kurs Sekrety Facebook & Fanpage - Zbuduj Solidną Markę Na Facebooku

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz