czwartek, 29 września 2011

Paweł Krzyworączka W Mieście Szkoleń

Dziś mam dla Ciebie coś specjalnego. Wywiad, który przeprowadziłem z osobą, która „zdetonowała” swój Uczelniany Etat i w stosunkowo krótkim okresie czasu stała się jedną z najbardziej wpływowych osób na rynku Ebiznesu w Polsce.
Zapraszam na wywiad, który przeprowadziłem z Pawłem Krzyworączką, podczas jednego z jego szkoleń:



Nie ma cię jeszcze w Mieście Szkoleń?


         Zapisz się


Marek Olejniczak: Witaj serdecznie, Marek Olejniczak z tej strony, koordynator „Miasta Szkoleń”, dziś mam dla Ciebie cos niesamowicie inspirującego. Wywiad z Pawłem Krzyowrączką, który przeprowadziłem miesiąc temu po jednym z jego doskonałych szkoleń. Dlaczego ten wywiad jest tak niesamowicie inspirujący? Wyobraź sobie człowieka, który najpierw osiem lat robi podstawówkę, potem cztery lata robi liceum, następnie pięć lat robi studia, po czym przez kilka lat robi doktorat. Ma własny dorobek naukowy, pracuje ze studentami, gdy pewnego dnia postanawia wszystko to rzucić i zająć się własnym ebiznesem. W przeciągu krótkiego okresu czasu staje się czołowym graczem na polskim rynku e-biznesu. Myślisz, że to nie możliwe? Taka jest właśnie historia Pawła Krzyworączki. Serdecznie Cię zapraszam na krótki wywiad.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz