[01] Wstęp
|
[02] Badanie rynku w małej firmie. Jak sprawić, by klienci sami powiedzieli, czego potrzebują?
- Dlaczego badania rynku są niezbędne?
- Najbardziej niebezpieczne pułapki – jak ich uniknąć?
- O co należy zapytać klientów?
- Badania rynku w praktyce: proste i bezpłatne metody
- Własny przykład: w jaki sposób zrobiliśmy badanie rynku poprzez komentarze na blogu?
- Gotowy szablon maila do zastosowania w Twojej firmie
- Jak stworzyć dobrą ankietę? Najważniejsze zasady
- Prezenty w zamian za udział w ankiecie – jakie wybrać i na co uważać?
- Unikat: Jak zarobić pieniądze na promocji własnej ankiety?
- Czas trwania: 22:48
|
[03] Reklama internetowa – z jakich form możesz skorzystać?
- Od czego zacząć? Ważne wskazówki na początek
- Gdzie zawsze możesz znaleźć zestawienie najbardziej aktualnych form reklamy internetowej?
- Strategia reklamy internetowej krok po kroku: nigdy nie zaczynaj od formy
- Reklama na Facebooku: jak działa i kiedy warto ją stosować?
- Reklama na YouTube: co powinieneś wiedzieć?.
- Wskazówki dla małych firm: jak wejść z reklamą na YouTube?
- Nie tylko linki sponsorowane... Czym jeszcze jest reklama kontekstowa?
- Czas trwania:18:51
|
[04] Ile technik reklamy można stosować jednocześnie?
- Jak warto podejść do reklamy internetowej i od czego zacząć, jeśli wcześniej się nie reklamowaliśmy?
- Co zrobić, aby zwiększyć skalę działalności, kiedy firma odnajdzie i opanuje określoną metodę promocji?
- Główne wnioski z Critical Chain Project Management.
- Dlaczego warto realizować tylko jeden projekt (lub opanowywać jedną metodę promocji) na raz?
- Czas trwania:18:43
|
[05] Czy trzeba pozycjonować się w Google, aby zaistnieć w internecie?
- Przykład: Jak strona internetowa może się sama wypozycjonować bez linków przychodzących?
- Frazy kluczowe: czym się różnią w które warto inwestować?
- W jakich przypadkach SEO jest mało skuteczne?
- Specjalne techniki pozycjonowania squeeze page (SEO squeeze page)?
- Zamiast SEO: Jak dotrzeć do klientów, którzy nie szukają Twoich produktów?
- Jak sprawdzić, czy ludzie szukają Twojego produktu w Google? Poznaj 1 darmowe narzędzie
- Czas trwania:16:15
|
[06] Jak wpłynąć na pozycję strony WWW na liście wyników wyszukiwania Google?
- 4 główne czynniki w samym serwisie, które ułatwiają pozycjonowanie (z przykładami))
- Od czego zależą wyniki wyszukiwania w Google Images?
- Jak Google widzi stronę internetową?
- Jak wpłynąć na to, co nie zależy od Ciebie? Czynniki zewnętrzne a pozycjonowanie serwisu
- Linki między stronami WWW – na co musisz uważać?
- Czym są precle i jak je wykorzystać?
- Czas trwania:20:54
|
[07] Gdzie się reklamować, by najlepiej wydać budżet?
- Z czego składa się mediaplan?
- Opracowanie mediaplanu krok po kroku – gotowy schemat do zastosowania
- Pytania, które musisz zadać, zanim zamówisz u kogoś reklamę.
- Reklama przez Allegro: czym się kierować i na co uważać?
- Sekret reklamy dla małej firmy: 1 typ serwisów, który zawsze jest tani i efektywny
- Czas trwania:20:54
|
[08] Jak wybrać najlepszą metodę reklamy?
- 7 celów reklamy – praktyczna ściąga
- Jak wybrać cel dla Twojej kampanii?
- Najlepsze metody promocji dla każdego z 7 celów.
- Skorzystaj z naszych doświadczeń i przykładów:
- Jak działa program partnerski od środka
- Jak tworzyć squeeze page dla nietypowych rynków?
- Praktyczna instrukcja: Jak zorganizować kampanię wirusową?
- Jak sprzedawać więcej, kreując wizerunek firmy?
- Mnóstwo gotowych pomysłów dla Twojego biznesu
- Czas trwania:46:13
|
[09] Jak zwiększyć liczbę odwiedzin strony WWW?
- Metody krótkofalowe i długofalowe budowania ruchu
- 2 metody natychmiastowego zwiększania ruchu na stronie
- Jak sprawić, by Twoja witryna stała się popularna?
- Jakie serwisy najłatwiej zdobywają popularność? (Na przykładach)
- Jak przyciągać odbiorców?
- Jak bezbłędnie wybrać frazy kluczowe przed pozycjonowaniem strony?
- Czas trwania:19:52
|
[10] Potężna metoda promocji: marketing ekspercki. Jak promować się, dostarczając wiedzę?
- Dlaczego warto dzielić się swoją wiedzą na temat branży i produktu?
- W jakiej formie najlepiej przekazywać wiedzę?
- Uatrakcyjnij przekaz – jak łatwo zyskać dostęp do różnych form i mediów?
- Sekret skuteczności: dlaczego jeżeli ludzie nie będą chcieli tego kupić, to nie będą tego chcieli nawet za darmo?
- Od pomysłu do kampanii: jak ocenić, czy Twój pomysł da się zrealizować?
- Jak stworzyć darmowy produkt informacyjny? Praktyczne pomysły do wykorzystania
- Jak rozdać produkt za darmo, aby wypromował firmę?
- Czas trwania:30:06
|
[11] Jak optymalnie przełożyć budżet na efekty w reklamie i promocji internetowej?
- Kreowanie wizerunku vs. efekt sprzedażowy: porównanie najlepszych metod
- Jak działać, by osiągnąć szybkie efekty? Jak długofalowo budować firmę?
- Co to jest GRP i dlaczego trzeba pamiętać o nim przy kreowaniu marki firmy?
- Dlaczego ruch z bannerów będzie niższej jakości niż z mailingu?
- Case study: kurs „Uwolnij Swoją Firmę”
- Co to jest „czasopieniądz”? Poznaj prawdziwą cenę Twojej kampanii!
- Jak doskonalić metody promocji? Konkretne dane do sprawdzenia
- Co to jest system trackingowy i dlaczego warto go stosować?
- Czas trwania:32:07
|
[12] Jak reklamować stronę typu wyciskacz, czyli squeeze page?
- Kampanie partnerskie: jak płacić za rejestracje, by nie dać się oszukać?
- Nowy pomysł: squeeze page w mailingu. Poznaj 2 metody wysyłki
- Dobra squeeze page: gdzie ją reklamować i jakie dane na niej zbierać?
- Squeeze page a linki sponsorowane: poznaj bezpieczne metody promocji
- Czas trwania:21:09
|
[13] Jak reklamować i promować bloga?
- 3 skuteczne metody darmowej promocji bloga
- Ostrzeżenia i rady: na co zwrócić uwagę i czego NIE robić?
- Jak wygląda dobry blog? Autentyczne przykłady
- Czas trwania:20:37
|
[14] Czy prośby o zgodę na wysłanie informacji (albo zaproszenie do współpracy) to SPAM?
- Co Ci grozi za wysyłanie niezamówionej informacji handlowej? Poznaj przepisy prawa
- Jak na to patrzą inne instytucje i ludzie w praktyce
- Nie tylko mailing: alternatywne metody próśb o zgodę na wysyłanie informacji
- Czas trwania:23:17
|
[15] Konkurencja AdWords - gdzie jeszcze można się promować za pomocą linków sponsorowanych?
- Konkurencja w Adwords dla... samego Adwords!
- 6 alternatywnych systemów reklamowych
- Dlaczego warto wypróbować inne systemy?
- Czas trwania:9:29
|
[16] Czy wrzucając 1000 złotych na AdWords ryzykuję, że zostanie ono natychmiast wyklikane?
- W jaki sposób Google Adwords zarządza Twoim budżetem na reklamę?
- 2 sposoby pobierania opłat przez Google – którą wybrać?
- Przykład na żywo gdzie i jak to ustawić w systemie Adwords
- Za co możemy płacić, jeśli nie chcesz płacić za kliknięcia?
- Czas trwania:8:06
|
[17] Czy nie prowadząc firmy możesz reklamować się w AdWords?
- Jakie są konsekwencje podatkowe (VAT)?
- Co ryzykujesz zaznaczając, że nie jesteś firmą?
- Czas trwania:3:49
|
[18] Język programowania Twojej strony WWW a pozycja w Google
- Czym się różnią od siebie języki programowania i w jaki sposób wpływają na pozycję strony?
- W jakim języku programowania napisana jest Twoja strona? Wskazówki, jak to sprawdzić
- Twoja strona oczami Google – praktyczny instruktaż
- Jak stworzyć serwis przyjazny dla Google?
- Czas trwania:13:23
|
[19] Genialna alternatywa dla pozycjonowania na trudne frazy: poznaj „long tail”
- Jak odróżnić frazę long tail od ogólnych fraz?
- Jak się wypozycjonować na frazy ogólne poprzez long-tail?
- Skąd możesz uczyć się pozycjonowania?
- Czas trwania:10:33
|
[20] Czy domeny z literówkami, np. Masza-Klasa.pl, są legalne?
- Popularność domen z literówkami – nasze własne statystyki
- Case study: domeny Kalmatron.pl i Microsoft.pl
- Prawna ochrona domen: co musisz wiedzieć?
- Czas trwania:8:41
|
[21] Public relations w internecie. Jak sprawić, żeby serwisy i blogi pisały o nas?
- Co może zdziałać public relations? Poznaj cele PR
- Dlaczego oszczędzanie pieniędzy nie może być celem firmy?
- Ile tak naprawdę kosztuje PR?
- Praktyczny przykład: nasza konferencja prasowa w Warszawie
- Cechy dobrego komunikatu: jak sprawić, by inne media pisały o Tobie?
- Co wzbudza zainteresowanie? Tematy, które dobrze wyglądają w mediach
- Gdzie wysyłać informacje prasowe?
- Czy jedna notka prasowa może wykreować Twoją firmę?
- Strategia PR: jak ją zaplanować z korzyścią dla firmy?
- Czas trwania:16:32
|
[22] Obowiązkowe elementy dobrej strony WWW
- Jak wybrać zawartość strony WWW dla Twojej firmy?
- Na czym polega zjawisko rozdrabniania skuteczności?
- Dodatki na stronie WWW: jak widzą je klienci?
- 1 najważniejsza zasada rozbudowanych stron WWW (z przykładami)
- Jak określić cel strony internetowej?
- Jak sprawdzić, co naprawdę zwiększa skuteczność serwisu?
- Praktyczne wskazówki: o czym warto pomyśleć, projektując stronę WWW?
- Jak sprawić, by strona WWW sprzedawała więcej?
- Czas trwania:24:12
|
[23] Serwis wirusowy: konkretne narzędzia i pomysły
- Dobry plan kreacji wirusowej – konkretne wskazówki do zastosowania
- Co w ogóle jest wirusowe? Kryteria wirusowości.
- Czym jest wirusowość systemowa i jak ją wykorzystać?
- Metoda prostsza niż się wydaje: jak zamienić e-booka w serwis zamknięty, by promował inne usługi?
- Poznaj gotowe, darmowe narzędzie do wirusowych stron WWW
- Czas trwania:35:45
|
[24] Jak promować i sprzedawać produkty w sklepie internetowym?
- Gdzie tracisz kupujących? Czyli wszystko o konwersji w sklepie
- Marketing, który naprawdę decyduje o sprzedaży
- Studium przypadku: sklep z zabawkami drewnianymi Pentomino pod lupą eksperta
- „Przeładowanie mózgu” u klienta zmniejsza sprzedaż! Jak tego uniknąć?
- Nietypowy pomysł: indywidualne doradztwo w sklepie internetowym
- Na co trzeba koniecznie uważać zlecając projekt graficzny na własną rękę
- Czas trwania:51:45
|
[25] Jak promować w internecie produkty, które do tej pory sprzedawane były na spotkaniach z klientami?
- Branże: finansowe, ubezpieczeniowe, usługi telefonii komórkowej, telewizji cyfrowej, pozycjonowania SEO, usług rekrutacyjnych, szkoleniowych itp.
- Jak klienci myślą o naszym produkcie? (Na przykładzie ubezpieczeń)
- Jak stworzyć system zdobywania klientów z polecenia
- Własna oferta: Jak możesz stworzyć produkty finansowe, jeśli jesteś tylko ich dystrybutorem?
- Jak pozyskiwać klientów bezpośrednio z Internetu
- Jak zamieniać zapytania ofertowe w prawdziwe zamówienia?
- Dyskusje na forum: kluczowy warunek, by wreszcie zaczęły działać
- Czas trwania:32:17
|
[26] Co zrobić, jeśli konkurencja podszywa się pod Twój wizerunek i kopiuje Twoje pomysły?
- Co Twoja konkurencja zawsze będzie widzieć, a co możesz przed nią ukryć?
- 5 i więcej działań marketingowych, których nikt Ci nie ukradnie
- Czas trwania:20:50
|
[27] Jak się promować, jeśli Twoi odbiorcy chcą wiedzieć, a nie chcą czytać?
- Nagranie zmieniające mentalność i sposób myślenia!
- Czy to prawda, że ludzie nie chcą czytać? Garść faktów
- Co ludzie na pewno będą chcieli czytać?
- Czego ludzie NIE czytają i nie będą nigdy czytać?
- Zaprojektuj tekst, który przyciągnie klientów! Praktyczne wskazówki
- Jak najtaniej i najprościej nauczyć się pisania dobrych tekstów?
- Czas trwania:7:58
|
[28] Co robić z nadmiarem pomysłów?
- Poznaj siebie: kto najczęściej ma problem z nadmiarem pomysłów?
- Rewolucyjne pytania, które zamieniają nadmiar pomysłów w konkretne projekty
- Jak zastosować GTD na 2 specjalne sposoby, by pomysły przestały hamować Twój rozwój?
- Niebezpieczna pułapka planowania: uważaj na to!
- Jak zarządzać pomysłami, by przekuwać je w sukces?
- Trening pomysłów: Jak sprawić, by były trafione?
- Czas trwania:14:03
|
[29] Przełomowe podejście do biznesu, o którym mało kto mówi
- Zaczynasz budować biznes? Poznaj 1 najgorszą pułapkę i nie daj się złapać
- Duży cel czy metoda małych kroczków? Jak planować biznes?
- Jak myśleć o swoich celach, aby być szczęśliwym i osiągnąć sukces?
- Największy zabójca sukcesu: jak się przed nim chronić?
- Poznaj prawdę o biznesie: co tak naprawdę wzbogaca Twoje spojrzenie na firmę?
- „Zanurzenie” - co to jest i jak wpływa również na Twoje życie?
- Czas trwania:15:37
|
[30] Jak sprawić, by klienci kupowali Twoje produkty mimo wysokich cen?
- Kiedy ujawniać cenę w sprzedaży bezpośredniej?
- Od czego zacząć rozmowy z klientem?
- Wielokrotny wzrost zysków: jak odpowiednio ułożyć proces sprzedaży?
- Jak stworzyć silną ofertę uniezależnioną od ceny?
- 10 metod wzbudzania emocji: odwróć uwagę od ceny
- 6 metod na zwiększenie zaufania klienta do Twojej firmy
- 6 tricków umiejętnego przedstawiania ceny
- Kiedy możesz sobie pozwolić na wyższe ceny, niż u konkurencji?
- Poziom: Zaawansowani
- Czas trwania:41:41
|
[31] Co zrobić, aby klient kupił u Ciebie, zamiast szukać dalej?
- Jak Twoi odbiorcy zachowują się na zakupach? Poznaj typy klientów
- 3 sposoby na to, aby Twojej firmy nie dało się porównać z konkurencją
- Czas trwania:16:52
|
[32] Jak odróżnić się od konkurencji?
- 7 sposobów na to, aby się wyróżnić
- Dlaczego nie musisz wcale być kreatywny, aby się wyróżnić?
- Prawdziwa historia sukcesu: firma przemysłowa In-Tech
- Czas trwania:13:34
|
[33] Jak znaleźć klienta w Internecie?
- Sam znajdź klientów: 7 tanich lub darmowych metod na nawiązanie interakcji
- 1 zasada, bez której nie nawiążesz interakcji
- 2 kluczowe kwestie: co ustalić przed kontaktem z klientami, by nie zmarnować czasu?
- Czas trwania:23:54
|
[34] Nie pozwól potencjalnym klientom uciec z Twojego serwisu
- 4 potężne metody na zwiększenie aktywności użytkowników
- Jak wynagradzać klientów za aktywność?
- Jak wzbudzić emocje i zachęcić do komentowania?
- Czas trwania:9:38
|
[35] Jak motywować ludzi, by chcieli brać udział w Twoim projekcie?
- Jak uzyskać fenomenalną skuteczność współpracy?
- Jak przekonywać do współpracy? Trening z argumentacji
- Zanim wciągniesz ludzi w swój projekt: sprawdź, czy to ma sens (szybki test)
- Czas trwania:10:37
|
[36] Jak budować markę, która wzbudza zaufanie?
- 18 diamentowych metod na wiarygodność: lista kontrolna do zastosowania w Twojej firmie
- Co hamuje Twoją sprzedaż? Najważniejsze obawy Twoich klientów
- Budowa wizerunku w praktyce: 4 prawdziwe historie naszych klientów
- Czas trwania:31:41
|
[37] Jak stworzyć stronę WWW, która będzie praktyczna i lubiana?
- 1 kluczowe pytanie, od którego koniecznie musisz zacząć!
- Na co uważać angażując grafików i copywriterów na własną rękę
- 2 rodzaje narzędzi zwiększających usability
- Strona WWW kosztuje – jak stworzyć dokumentację, która uchroni Cię przed stratą pieniędzy?
- Jak zaprojektować makietę strony internetowej? Z jakich narzędzi korzystać?
- Czas trwania:27:19
|
[38] Najskuteczniejsze słowa i wyrażenia w reklamie
- Kilkadziesiąt słów wzbudzających emocje i zwiększających skuteczność sprzedaży!
- Jak pisać, by przekonywać do swojej oferty?
- Jakie wyrażenia szybko zwiększają skuteczność reklamy?
- Jak pisać, by to klientowi zależało na zakupach u Ciebie?
- Czas trwania:9:19
|
[39] Piszesz teksty sam czy je zlecasz? Przygotuj się!
- Na co uważać przy określaniu i opisywaniu swojej grupy docelowej?
- Jak zastosować zasady w praktyce? Skuteczne porady
- Co powiedzieć o produkcie, aby był sprzedawany?
- 3 charaktery tekstu: 3 różne kategorie stylu do osiągnięcia różnych efektów
- Czas trwania:19:17
|
[40] Jak zachęcić ludzi do czytania o czymś, czego nie znają?
- Kilka prostych metod na wzbudzenie zainteresowania
- Czy Twój tekst wciąga od pierwszego zdania? Test Davida Ogilvy'ego
- Praktyczne inspiracje: te teksty już odniosły sukces
- Czas trwania:10:06
|
[41] Jak zwracać się do klienta - oficjalnie czy per Ty?
- Definitywne rozstrzygnięcie: co mówi psychologia, co mówią marketingowcy
- Dlaczego stosujemy poszczególne sposoby komunikacji - zrozum pułapki swojego myślenia
- O czym myśleć przy pisaniu maila, oferty czy reklamy, aby osiągnąć cel?
- Czas trwania:13:05
|
[42] Jak wyróżnić się w mailach?
- Jak wzbudzić emocje w 5 sekund? Najszybsza i najprostsza metoda przykuwania uwagi
- Klucz do efektów: jak wyróżnić się tym, co piszesz?
- Case study: perswazyjny mail reklamowy krok po kroku
- Czas trwania:11:35
|
[43] Sukces promocji internetowej – kluczowe czynniki
- O czym musisz pamiętać, zanim kampania wystartuje?
- Pierwsze kroki – jak przygotować promocję i jak wybrać cel?
- Reklama to nie wszystko – co jeszcze wpływa na skuteczność kampanii?
- Czas trwania:21:47
|
[44] Lista adresowa czytelników: jak ją zgromadzić?
- Z jakich metod możesz korzystać, by zachęcić do zapisu?
- Mailing zachęcający do zapisu – czy może być skuteczny?
- Jak policzyć, ile wydajesz na pozyskanie 1 adresu e-mail?
- Jak sprawić, by czytelnicy nie rezygnowali w trakcie zapisu na listę?
- Jak firmy budują bazy? Wiele autentycznych przykładów
- Czas trwania:19:06
|
[45] Jak promować produkty mało znane lub nieznane?
- Największe problemy w sprzedaży mało znanych produktów
- 3 najskuteczniejsze taktyki sprzedaży mało znanych produktów
- 8 praktycznych metod do zastosowania w Twojej firmie
- Najpierw przynęta, potem sprzedaż – jak zyskać zainteresowanie klientów?
- Jak tworzyć reklamy dla mało znanych produktów? Specjalne taktyki
- Czas trwania:19:13
|
[46] Jak przewidzieć efekty kampanii?
- Jakich informacji potrzebujesz? Praktyczne przykłady z naszych własnych kampanii
- Dlaczego ruch z linków sponsorowanych bywa słabszej jakości niż z mailingów?
- Jak oszacować, ile zysku może przynieść kampania?
- 2 strategie kampanii: tradycyjna czy naukowa: kiedy i którą z nich stosować?
- Wyniki kampanii: które dane wziąć pod uwagę i jak je zrozumieć?
- Porównywanie wyników kampanii: czy różnica między 3,5% a 2,7% to dużo czy mało?
- Najważniejsze zasady kampanii reklamowych w małych firmach
- Czas trwania:40:18
|
[47] Jak zdobywać klientów z polecenia?
- Pierwszy krok, bez którego nie da się nic zrobić
- Odwrócenie wektorka czyli jak sprawić, aby to klientowi zależało na polecaniu Cię znajomym?
- Jak motywować klienta, by dawał nam wiele rekomendacji? 2 rodzaje metod
- Kilkadziesiąt sprawdzonych sposobów na zdobywanie poleceń – do zastosowania w Twoim biznesie
- Kiedy prosić o polecenie? Kilka kluczowych momentów współpracy
- Czas trwania:58:47
Suma czasu trwania całego szkolenia : 16:28:15
|
Brak komentarzy :
Prześlij komentarz