poniedziałek, 28 lipca 2014

Wielka Księga Promocji w Internecie.

kliknij tutaj!


Co dokładnie zawiera pakiet?
Odpowiedź znajdziesz poniżej. Prawie każdy temat kryje w sobie o wiele więcej treści, niż może się wydawać. Które z nich to tematy poruszające problemy Twojego biznesu?


[01] Wstęp
  • Czas trwania: 05:40
[02] Badanie rynku w małej firmie. Jak sprawić, by klienci sami powiedzieli, czego potrzebują?
  • Dlaczego badania rynku są niezbędne?
  • Najbardziej niebezpieczne pułapki – jak ich uniknąć?
  • O co należy zapytać klientów?
  • Badania rynku w praktyce: proste i bezpłatne metody
  • Własny przykład: w jaki sposób zrobiliśmy badanie rynku poprzez komentarze na blogu?
  • Gotowy szablon maila do zastosowania w Twojej firmie
  • Jak stworzyć dobrą ankietę? Najważniejsze zasady
  • Prezenty w zamian za udział w ankiecie – jakie wybrać i na co uważać?
  • Unikat: Jak zarobić pieniądze na promocji własnej ankiety?
  • Czas trwania: 22:48
[03] Reklama internetowa – z jakich form możesz skorzystać?
  • Od czego zacząć? Ważne wskazówki na początek
  • Gdzie zawsze możesz znaleźć zestawienie najbardziej aktualnych form reklamy internetowej?
  • Strategia reklamy internetowej krok po kroku: nigdy nie zaczynaj od formy
  • Reklama na Facebooku: jak działa i kiedy warto ją stosować?
  • Reklama na YouTube: co powinieneś wiedzieć?.
  • Wskazówki dla małych firm: jak wejść z reklamą na YouTube?
  • Nie tylko linki sponsorowane... Czym jeszcze jest reklama kontekstowa?
  • Czas trwania:18:51
[04] Ile technik reklamy można stosować jednocześnie?
  • Jak warto podejść do reklamy internetowej i od czego zacząć, jeśli wcześniej się nie reklamowaliśmy?
  • Co zrobić, aby zwiększyć skalę działalności, kiedy firma odnajdzie i opanuje określoną metodę promocji?
  • Główne wnioski z Critical Chain Project Management.
  • Dlaczego warto realizować tylko jeden projekt (lub opanowywać jedną metodę promocji) na raz?
  • Czas trwania:18:43
[05] Czy trzeba pozycjonować się w Google, aby zaistnieć w internecie?
  • Przykład: Jak strona internetowa może się sama wypozycjonować bez linków przychodzących?
  • Frazy kluczowe: czym się różnią w które warto inwestować?
  • W jakich przypadkach SEO jest mało skuteczne?
  • Specjalne techniki pozycjonowania squeeze page (SEO squeeze page)?
  • Zamiast SEO: Jak dotrzeć do klientów, którzy nie szukają Twoich produktów?
  • Jak sprawdzić, czy ludzie szukają Twojego produktu w Google? Poznaj 1 darmowe narzędzie
  • Czas trwania:16:15
[06] Jak wpłynąć na pozycję strony WWW na liście wyników wyszukiwania Google?
  • 4 główne czynniki w samym serwisie, które ułatwiają pozycjonowanie (z przykładami))
  • Od czego zależą wyniki wyszukiwania w Google Images?
  • Jak Google widzi stronę internetową?
  • Jak wpłynąć na to, co nie zależy od Ciebie? Czynniki zewnętrzne a pozycjonowanie serwisu
  • Linki między stronami WWW – na co musisz uważać?
  • Czym są precle i jak je wykorzystać?
  • Czas trwania:20:54
[07] Gdzie się reklamować, by najlepiej wydać budżet?
  • Z czego składa się mediaplan?
  • Opracowanie mediaplanu krok po kroku – gotowy schemat do zastosowania
  • Pytania, które musisz zadać, zanim zamówisz u kogoś reklamę.
  • Reklama przez Allegro: czym się kierować i na co uważać?
  • Sekret reklamy dla małej firmy: 1 typ serwisów, który zawsze jest tani i efektywny
  • Czas trwania:20:54
[08] Jak wybrać najlepszą metodę reklamy?
  • 7 celów reklamy – praktyczna ściąga
  • Jak wybrać cel dla Twojej kampanii?
  • Najlepsze metody promocji dla każdego z 7 celów.
  • Skorzystaj z naszych doświadczeń i przykładów:
  • Jak działa program partnerski od środka
  • Jak tworzyć squeeze page dla nietypowych rynków?
  • Praktyczna instrukcja: Jak zorganizować kampanię wirusową?
  • Jak sprzedawać więcej, kreując wizerunek firmy?
  • Mnóstwo gotowych pomysłów dla Twojego biznesu
  • Czas trwania:46:13
[09] Jak zwiększyć liczbę odwiedzin strony WWW?
  • Metody krótkofalowe i długofalowe budowania ruchu
  • 2 metody natychmiastowego zwiększania ruchu na stronie
  • Jak sprawić, by Twoja witryna stała się popularna?
  • Jakie serwisy najłatwiej zdobywają popularność? (Na przykładach)
  • Jak przyciągać odbiorców?
  • Jak bezbłędnie wybrać frazy kluczowe przed pozycjonowaniem strony?
  • Czas trwania:19:52
[10] Potężna metoda promocji: marketing ekspercki. Jak promować się, dostarczając wiedzę?
  • Dlaczego warto dzielić się swoją wiedzą na temat branży i produktu?
  • W jakiej formie najlepiej przekazywać wiedzę?
  • Uatrakcyjnij przekaz – jak łatwo zyskać dostęp do różnych form i mediów?
  • Sekret skuteczności: dlaczego jeżeli ludzie nie będą chcieli tego kupić, to nie będą tego chcieli nawet za darmo?
  • Od pomysłu do kampanii: jak ocenić, czy Twój pomysł da się zrealizować?
  • Jak stworzyć darmowy produkt informacyjny? Praktyczne pomysły do wykorzystania
  • Jak rozdać produkt za darmo, aby wypromował firmę?
  • Czas trwania:30:06
[11] Jak optymalnie przełożyć budżet na efekty w reklamie i promocji internetowej?
  • Kreowanie wizerunku vs. efekt sprzedażowy: porównanie najlepszych metod
  • Jak działać, by osiągnąć szybkie efekty? Jak długofalowo budować firmę?
  • Co to jest GRP i dlaczego trzeba pamiętać o nim przy kreowaniu marki firmy?
  • Dlaczego ruch z bannerów będzie niższej jakości niż z mailingu?
  • Case study: kurs „Uwolnij Swoją Firmę”
  • Co to jest „czasopieniądz”? Poznaj prawdziwą cenę Twojej kampanii!
  • Jak doskonalić metody promocji? Konkretne dane do sprawdzenia
  • Co to jest system trackingowy i dlaczego warto go stosować?
  • Czas trwania:32:07
[12] Jak reklamować stronę typu wyciskacz, czyli squeeze page?
  • Kampanie partnerskie: jak płacić za rejestracje, by nie dać się oszukać?
  • Nowy pomysł: squeeze page w mailingu. Poznaj 2 metody wysyłki
  • Dobra squeeze page: gdzie ją reklamować i jakie dane na niej zbierać?
  • Squeeze page a linki sponsorowane: poznaj bezpieczne metody promocji
  • Czas trwania:21:09
[13] Jak reklamować i promować bloga?
  • 3 skuteczne metody darmowej promocji bloga
  • Ostrzeżenia i rady: na co zwrócić uwagę i czego NIE robić?
  • Jak wygląda dobry blog? Autentyczne przykłady
  • Czas trwania:20:37
[14] Czy prośby o zgodę na wysłanie informacji (albo zaproszenie do współpracy) to SPAM?
  • Co Ci grozi za wysyłanie niezamówionej informacji handlowej? Poznaj przepisy prawa
  • Jak na to patrzą inne instytucje i ludzie w praktyce
  • Nie tylko mailing: alternatywne metody próśb o zgodę na wysyłanie informacji
  • Czas trwania:23:17
[15] Konkurencja AdWords - gdzie jeszcze można się promować za pomocą linków sponsorowanych?
  • Konkurencja w Adwords dla... samego Adwords!
  • 6 alternatywnych systemów reklamowych
  • Dlaczego warto wypróbować inne systemy?
  • Czas trwania:9:29
[16] Czy wrzucając 1000 złotych na AdWords ryzykuję, że zostanie ono natychmiast wyklikane?
  • W jaki sposób Google Adwords zarządza Twoim budżetem na reklamę?
  • 2 sposoby pobierania opłat przez Google – którą wybrać?
  • Przykład na żywo gdzie i jak to ustawić w systemie Adwords
  • Za co możemy płacić, jeśli nie chcesz płacić za kliknięcia?
  • Czas trwania:8:06
[17] Czy nie prowadząc firmy możesz reklamować się w AdWords?
  • Jakie są konsekwencje podatkowe (VAT)?
  • Co ryzykujesz zaznaczając, że nie jesteś firmą?
  • Czas trwania:3:49
[18] Język programowania Twojej strony WWW a pozycja w Google
  • Czym się różnią od siebie języki programowania i w jaki sposób wpływają na pozycję strony?
  • W jakim języku programowania napisana jest Twoja strona? Wskazówki, jak to sprawdzić
  • Twoja strona oczami Google – praktyczny instruktaż
  • Jak stworzyć serwis przyjazny dla Google?
  • Czas trwania:13:23
[19] Genialna alternatywa dla pozycjonowania na trudne frazy: poznaj „long tail”
  • Jak odróżnić frazę long tail od ogólnych fraz?
  • Jak się wypozycjonować na frazy ogólne poprzez long-tail?
  • Skąd możesz uczyć się pozycjonowania?
  • Czas trwania:10:33
[20] Czy domeny z literówkami, np. Masza-Klasa.pl, są legalne?
  • Popularność domen z literówkami – nasze własne statystyki
  • Case study: domeny Kalmatron.pl i Microsoft.pl
  • Prawna ochrona domen: co musisz wiedzieć?
  • Czas trwania:8:41
[21] Public relations w internecie. Jak sprawić, żeby serwisy i blogi pisały o nas?
  • Co może zdziałać public relations? Poznaj cele PR
  • Dlaczego oszczędzanie pieniędzy nie może być celem firmy?
  • Ile tak naprawdę kosztuje PR?
  • Praktyczny przykład: nasza konferencja prasowa w Warszawie
  • Cechy dobrego komunikatu: jak sprawić, by inne media pisały o Tobie?
  • Co wzbudza zainteresowanie? Tematy, które dobrze wyglądają w mediach
  • Gdzie wysyłać informacje prasowe?
  • Czy jedna notka prasowa może wykreować Twoją firmę?
  • Strategia PR: jak ją zaplanować z korzyścią dla firmy?
  • Czas trwania:16:32
[22] Obowiązkowe elementy dobrej strony WWW
  • Jak wybrać zawartość strony WWW dla Twojej firmy?
  • Na czym polega zjawisko rozdrabniania skuteczności?
  • Dodatki na stronie WWW: jak widzą je klienci?
  • 1 najważniejsza zasada rozbudowanych stron WWW (z przykładami)
  • Jak określić cel strony internetowej?
  • Jak sprawdzić, co naprawdę zwiększa skuteczność serwisu?
  • Praktyczne wskazówki: o czym warto pomyśleć, projektując stronę WWW?
  • Jak sprawić, by strona WWW sprzedawała więcej?
  • Czas trwania:24:12
[23] Serwis wirusowy: konkretne narzędzia i pomysły
  • Dobry plan kreacji wirusowej – konkretne wskazówki do zastosowania
  • Co w ogóle jest wirusowe? Kryteria wirusowości.
  • Czym jest wirusowość systemowa i jak ją wykorzystać?
  • Metoda prostsza niż się wydaje: jak zamienić e-booka w serwis zamknięty, by promował inne usługi?
  • Poznaj gotowe, darmowe narzędzie do wirusowych stron WWW
  • Czas trwania:35:45
[24] Jak promować i sprzedawać produkty w sklepie internetowym?
  • Gdzie tracisz kupujących? Czyli wszystko o konwersji w sklepie
  • Marketing, który naprawdę decyduje o sprzedaży
  • Studium przypadku: sklep z zabawkami drewnianymi Pentomino pod lupą eksperta
  • „Przeładowanie mózgu” u klienta zmniejsza sprzedaż! Jak tego uniknąć?
  • Nietypowy pomysł: indywidualne doradztwo w sklepie internetowym
  • Na co trzeba koniecznie uważać zlecając projekt graficzny na własną rękę
  • Czas trwania:51:45
[25] Jak promować w internecie produkty, które do tej pory sprzedawane były na spotkaniach z klientami?
  • Branże: finansowe, ubezpieczeniowe, usługi telefonii komórkowej, telewizji cyfrowej, pozycjonowania SEO, usług rekrutacyjnych, szkoleniowych itp.
  • Jak klienci myślą o naszym produkcie? (Na przykładzie ubezpieczeń)
  • Jak stworzyć system zdobywania klientów z polecenia
  • Własna oferta: Jak możesz stworzyć produkty finansowe, jeśli jesteś tylko ich dystrybutorem?
  • Jak pozyskiwać klientów bezpośrednio z Internetu
  • Jak zamieniać zapytania ofertowe w prawdziwe zamówienia?
  • Dyskusje na forum: kluczowy warunek, by wreszcie zaczęły działać
  • Czas trwania:32:17
[26] Co zrobić, jeśli konkurencja podszywa się pod Twój wizerunek i kopiuje Twoje pomysły?
  • Co Twoja konkurencja zawsze będzie widzieć, a co możesz przed nią ukryć?
  • 5 i więcej działań marketingowych, których nikt Ci nie ukradnie
  • Czas trwania:20:50
[27] Jak się promować, jeśli Twoi odbiorcy chcą wiedzieć, a nie chcą czytać?
  • Nagranie zmieniające mentalność i sposób myślenia!
  • Czy to prawda, że ludzie nie chcą czytać? Garść faktów
  • Co ludzie na pewno będą chcieli czytać?
  • Czego ludzie NIE czytają i nie będą nigdy czytać?
  • Zaprojektuj tekst, który przyciągnie klientów! Praktyczne wskazówki
  • Jak najtaniej i najprościej nauczyć się pisania dobrych tekstów?
  • Czas trwania:7:58
[28] Co robić z nadmiarem pomysłów?
  • Poznaj siebie: kto najczęściej ma problem z nadmiarem pomysłów?
  • Rewolucyjne pytania, które zamieniają nadmiar pomysłów w konkretne projekty
  • Jak zastosować GTD na 2 specjalne sposoby, by pomysły przestały hamować Twój rozwój?
  • Niebezpieczna pułapka planowania: uważaj na to!
  • Jak zarządzać pomysłami, by przekuwać je w sukces?
  • Trening pomysłów: Jak sprawić, by były trafione?
  • Czas trwania:14:03
[29] Przełomowe podejście do biznesu, o którym mało kto mówi
  • Zaczynasz budować biznes? Poznaj 1 najgorszą pułapkę i nie daj się złapać
  • Duży cel czy metoda małych kroczków? Jak planować biznes?
  • Jak myśleć o swoich celach, aby być szczęśliwym i osiągnąć sukces?
  • Największy zabójca sukcesu: jak się przed nim chronić?
  • Poznaj prawdę o biznesie: co tak naprawdę wzbogaca Twoje spojrzenie na firmę?
  • „Zanurzenie” - co to jest i jak wpływa również na Twoje życie?
  • Czas trwania:15:37
[30] Jak sprawić, by klienci kupowali Twoje produkty mimo wysokich cen?
  • Kiedy ujawniać cenę w sprzedaży bezpośredniej?
  • Od czego zacząć rozmowy z klientem?
  • Wielokrotny wzrost zysków: jak odpowiednio ułożyć proces sprzedaży?
  • Jak stworzyć silną ofertę uniezależnioną od ceny?
  • 10 metod wzbudzania emocji: odwróć uwagę od ceny
  • 6 metod na zwiększenie zaufania klienta do Twojej firmy
  • 6 tricków umiejętnego przedstawiania ceny
  • Kiedy możesz sobie pozwolić na wyższe ceny, niż u konkurencji?
  • Poziom: Zaawansowani
  • Czas trwania:41:41
[31] Co zrobić, aby klient kupił u Ciebie, zamiast szukać dalej?
  • Jak Twoi odbiorcy zachowują się na zakupach? Poznaj typy klientów
  • 3 sposoby na to, aby Twojej firmy nie dało się porównać z konkurencją
  • Czas trwania:16:52
[32] Jak odróżnić się od konkurencji?
  • 7 sposobów na to, aby się wyróżnić
  • Dlaczego nie musisz wcale być kreatywny, aby się wyróżnić?
  • Prawdziwa historia sukcesu: firma przemysłowa In-Tech
  • Czas trwania:13:34
[33] Jak znaleźć klienta w Internecie?
  • Sam znajdź klientów: 7 tanich lub darmowych metod na nawiązanie interakcji
  • 1 zasada, bez której nie nawiążesz interakcji
  • 2 kluczowe kwestie: co ustalić przed kontaktem z klientami, by nie zmarnować czasu?
  • Czas trwania:23:54
[34] Nie pozwól potencjalnym klientom uciec z Twojego serwisu
  • 4 potężne metody na zwiększenie aktywności użytkowników
  • Jak wynagradzać klientów za aktywność?
  • Jak wzbudzić emocje i zachęcić do komentowania?
  • Czas trwania:9:38
[35] Jak motywować ludzi, by chcieli brać udział w Twoim projekcie?
  • Jak uzyskać fenomenalną skuteczność współpracy?
  • Jak przekonywać do współpracy? Trening z argumentacji
  • Zanim wciągniesz ludzi w swój projekt: sprawdź, czy to ma sens (szybki test)
  • Czas trwania:10:37
[36] Jak budować markę, która wzbudza zaufanie?
  • 18 diamentowych metod na wiarygodność: lista kontrolna do zastosowania w Twojej firmie
  • Co hamuje Twoją sprzedaż? Najważniejsze obawy Twoich klientów
  • Budowa wizerunku w praktyce: 4 prawdziwe historie naszych klientów
  • Czas trwania:31:41
[37] Jak stworzyć stronę WWW, która będzie praktyczna i lubiana?
  • 1 kluczowe pytanie, od którego koniecznie musisz zacząć!
  • Na co uważać angażując grafików i copywriterów na własną rękę
  • 2 rodzaje narzędzi zwiększających usability
  • Strona WWW kosztuje – jak stworzyć dokumentację, która uchroni Cię przed stratą pieniędzy?
  • Jak zaprojektować makietę strony internetowej? Z jakich narzędzi korzystać?
  • Czas trwania:27:19
[38] Najskuteczniejsze słowa i wyrażenia w reklamie
  • Kilkadziesiąt słów wzbudzających emocje i zwiększających skuteczność sprzedaży!
  • Jak pisać, by przekonywać do swojej oferty?
  • Jakie wyrażenia szybko zwiększają skuteczność reklamy?
  • Jak pisać, by to klientowi zależało na zakupach u Ciebie?
  • Czas trwania:9:19
[39] Piszesz teksty sam czy je zlecasz? Przygotuj się!
  • Na co uważać przy określaniu i opisywaniu swojej grupy docelowej?
  • Jak zastosować zasady w praktyce? Skuteczne porady
  • Co powiedzieć o produkcie, aby był sprzedawany?
  • 3 charaktery tekstu: 3 różne kategorie stylu do osiągnięcia różnych efektów
  • Czas trwania:19:17
[40] Jak zachęcić ludzi do czytania o czymś, czego nie znają?
  • Kilka prostych metod na wzbudzenie zainteresowania
  • Czy Twój tekst wciąga od pierwszego zdania? Test Davida Ogilvy'ego
  • Praktyczne inspiracje: te teksty już odniosły sukces
  • Czas trwania:10:06
[41] Jak zwracać się do klienta - oficjalnie czy per Ty?
  • Definitywne rozstrzygnięcie: co mówi psychologia, co mówią marketingowcy
  • Dlaczego stosujemy poszczególne sposoby komunikacji - zrozum pułapki swojego myślenia
  • O czym myśleć przy pisaniu maila, oferty czy reklamy, aby osiągnąć cel?
  • Czas trwania:13:05
[42] Jak wyróżnić się w mailach?
  • Jak wzbudzić emocje w 5 sekund? Najszybsza i najprostsza metoda przykuwania uwagi
  • Klucz do efektów: jak wyróżnić się tym, co piszesz?
  • Case study: perswazyjny mail reklamowy krok po kroku
  • Czas trwania:11:35
[43] Sukces promocji internetowej – kluczowe czynniki
  • O czym musisz pamiętać, zanim kampania wystartuje?
  • Pierwsze kroki – jak przygotować promocję i jak wybrać cel?
  • Reklama to nie wszystko – co jeszcze wpływa na skuteczność kampanii?
  • Czas trwania:21:47
[44] Lista adresowa czytelników: jak ją zgromadzić?
  • Z jakich metod możesz korzystać, by zachęcić do zapisu?
  • Mailing zachęcający do zapisu – czy może być skuteczny?
  • Jak policzyć, ile wydajesz na pozyskanie 1 adresu e-mail?
  • Jak sprawić, by czytelnicy nie rezygnowali w trakcie zapisu na listę?
  • Jak firmy budują bazy? Wiele autentycznych przykładów
  • Czas trwania:19:06
[45] Jak promować produkty mało znane lub nieznane?
  • Największe problemy w sprzedaży mało znanych produktów
  • 3 najskuteczniejsze taktyki sprzedaży mało znanych produktów
  • 8 praktycznych metod do zastosowania w Twojej firmie
  • Najpierw przynęta, potem sprzedaż – jak zyskać zainteresowanie klientów?
  • Jak tworzyć reklamy dla mało znanych produktów? Specjalne taktyki
  • Czas trwania:19:13
[46] Jak przewidzieć efekty kampanii?
  • Jakich informacji potrzebujesz? Praktyczne przykłady z naszych własnych kampanii
  • Dlaczego ruch z linków sponsorowanych bywa słabszej jakości niż z mailingów?
  • Jak oszacować, ile zysku może przynieść kampania?
  • 2 strategie kampanii: tradycyjna czy naukowa: kiedy i którą z nich stosować?
  • Wyniki kampanii: które dane wziąć pod uwagę i jak je zrozumieć?
  • Porównywanie wyników kampanii: czy różnica między 3,5% a 2,7% to dużo czy mało?
  • Najważniejsze zasady kampanii reklamowych w małych firmach
  • Czas trwania:40:18
[47] Jak zdobywać klientów z polecenia?
  • Pierwszy krok, bez którego nie da się nic zrobić
  • Odwrócenie wektorka czyli jak sprawić, aby to klientowi zależało na polecaniu Cię znajomym?
  • Jak motywować klienta, by dawał nam wiele rekomendacji? 2 rodzaje metod
  • Kilkadziesiąt sprawdzonych sposobów na zdobywanie poleceń – do zastosowania w Twoim biznesie
  • Kiedy prosić o polecenie? Kilka kluczowych momentów współpracy
  • Czas trwania:58:47
       Suma czasu trwania całego szkolenia : 16:28:15
Jak widzisz zakres podejmowanych problemów jest naprawdę szeroki!
Podsumowując, w tym programie szkoleniowym zdobędziesz praktyczną, konkretną, niezbędną wiedzę do promowania swojej firmy. Ułatwię Ci podejmowanie decyzji w sprawach związanych z budowaniem pozycji rynkowej. Pomogę Tobie i Twojej firmie odnieść sukces. Przy okazji unikniesz wielu kosztownych błędów.
Usłyszysz nie tylko jak zdobywać nowych klientów i ich zaufanie. Zobaczysz również jak wykorzystać poszczególne techniki reklamy tak, aby były dla Ciebie skuteczne.



kliknij tutaj!